Avem un motan. Cum procedam?


Da, m-am intors de ceva vreme, dar proverbiala mea lene m-a impiedicat sa mai scriu pe-aici. Revin cu un subiect usurel, de-ncalzire.

 De ceva vreme, sunt fericita posesoare a unui motan abandonat de origine necunoscuta. E, banuiesc eu, un pic brain-damaged, da’ n-are a face. Ce mai incolo-incoace, ca sa nu va plictisesc si sa nu-ncep sa balosesc muiereste despre cat de dragut si pulifantastic e martanul, va pun cateva poze cu superbul mascul :

Asa. Acum ca v-ati edificat asupra problemei, puteti sa votati in cunostinta de cauza in sondajul onomastic de mai jos. Haideti, nu lasati un biet motan sa moara necrestinat si s-ajunga in Limbul Pisicesc!

Kat M.

2 răspunsuri

  1. sigur e motan, sa nu votam degeaba, da? verifica si tu daca are cuaie.

    • am lesinat cand am citit comment-ul tau, acum stau cu sarurile la nas. cum poti sa faci o asemenea sugestie necuviincioasa? sunt o domnisoara respectabila.

Lasă un răspuns

